Huisregels
Eerste afspraak
Bij de eerste afspraak willen we u vragen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Dat kan een rijbewijs, identiteitskaart of paspoort zijn. Wij zijn wettelijk verplicht een BSN registratie en identiteitscontrole uit te voeren.
Vervolgbezoek
Na het eerste consult of de controle maken we, buiten de afspraak voor vervolgbehandeling, ook direct een afspraak voor de volgende periodieke controle. U kunt deze afspraak aan de balie maken.
U ontvangt van ons een afspraken kaartje na elke periodieke controle. Hier staat buiten de evt vervolgafspraken ook de volgende periodieke controle afspraak op. Bewaar het kaartje dus goed.
Sms herinnering
Een dag van tevoren ontvangt u van ons een sms-herinneringsbericht. Om technische redenen kan het zijn dat u van ons geen sms bericht ontvangt. Het sms bericht vervangt dus niet de afspraak die we eerder met u telefonisch of aan de balie hebben gemaakt.
Het niet nakomen van een afspraak
Wanneer u een afspraak niet kunt nakomen dient u dit minimaal 48 uur van te voren (bij voorkeur telefonisch) te melden. Zegt u een afspraak niet tijdig af, zal de voor u gereserveerde tijd in rekening worden gebracht. Hierbij houden we een richtlijn van €10,- per 10 minuten aan. Bij het herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak of het te laat afzeggen van een afspraak, behouden wij ons het recht voor om u uit te schrijven bij onze praktijk.
Verblijf in de praktijk rondom de afspraak
Bij binnenkomst willen we u vragen zich direct te melden aan de balie. We proberen netjes op tijd te lopen. Omdat er soms bij spoedbehandelingen tussendoor niet helemaal vooraf ingeschat kan worden hoelang het gaat duren, vragen we om uw begrip als we even wat uitlopen.
Bent u te laat voor uw afspraak dan kan het zijn dat we de behandeling niet meer volledig uit kunnen voeren en genoodzaakt zijn een nieuwe afspraak te maken. De kosten van de afspraak brengen we dan in rekening.
Agressie en geweld binnen en om de praktijk wordt door ons niet getolereerd en zal leiden tot uitschrijving van de tandartspraktijk.
Facturen en betalingen
Omdat we graag onze focus willen leggen op de zorg die we verlenen, besteden we het facturenbeheer uit aan Infomedics. Afhankelijk van uw zorgverzekering stuurt Infomedics de nota eerst naar de verzekering en krijgt u van hen de restnota. In sommige gevallen krijgt u de volledige nota en moet u die zelf indienen bij de verzekering. Voor vragen is Infomedics bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur op telefoonnummer: 036 – 20 31 900